Sunday, August 29, 2010

Hattrick!!!

Minggu ni merupakan minggu sejarah dalam idop aku..sebab ape? jeng3...aku berjaye men"date"kan dri aku ngan dye 3 HARI BERTURUT-TURUT..(don't try this at home. in toilet ok). Atas sebab2 tertentu yg xdapat dielakkan dan di atas kesihatan yg x mengizinkan...aku just wat rumusan form3 ni je...hehehe...maklumla BUSY SOKMO..

27 August 2010 (11 a.m-8 p.m)
- (post yg terdahulu)

28 August 2010 (7 p.m - 8.30 p.m)
-berbuke puase bersame di U.S.M (Nazri Cafe)
-makan menu yg same (nasi goreng paprik)
-hantar dye balek ke hostelnye (smpai lua je..jgn salah anggap!!)
-sambil jalan2 2..aku belikan dye coklat lagi..
-kawan aku pon sebok blikan coklat tok kawaan dye..sape? hehe jeng3
-balek dengan senyuman kepuasan...puas ap 2? (ish2 bulan pose ni)

29August 2010 (3 p.m - 9.30 a.m)
-main objective adalah tok tgok movie avatar 3D
-pakai baju same ngn dye..(bju dari butik body glove yg mahal)
-beli tiket wayang tok 5 org (aku,dye,kay,kasha,hafiz)
-jalan2 tanpa hala tuju
-'cucuk duet' berulang-ulang kali
-buat suprise tok dye..ap 2? belikan teddybear 'besar punye' tok dye
-dye bagi bear 2 name 'WON' hehe...comel gitu
-hafiz merajok sebab kasha tipu dye..kasha ckap tiket 2 cite resident evil..sdeh tol..sila nages
-berbuke dalam wayang tok julung kalinye..
-berbuke nugget ayam n air coke je..
-sesi bergambar bersame tersyg..
-temankan dye naek bas tok balek

in a nutshell, kesemua program tersebut berjalan dengan jayanya tanpa meragut sebarang nyawa dan perasaan kecuali perasaan hafiz yg telah dinodai oleh kasha...bwahahaha...hafiz2..

1 comment:

  1. yee,,rumusan anda sgt menarik dan sweet ye. jd meter yg ala2 meter kete dlm ati sy ni nk explode je rasenye sbb smkin syg.. :)
    dpt full mark!!!

    ReplyDelete