Sunday, August 22, 2010

New Life

  pkul 7.40 pagi..Arghh!!! aku bangun lambat ag, sengal punye roomate aku, dh bangun bukan nk kejut.. dah la man united seri malam td.. pasrah tol aku. (won yg baek) awk,thanks sb temankan sy mlm td..jgn wsaw, sy lambat g kelas bukan sebab awk k..dh2,jgn majok2 k,nnt x comel. eh? nape tibe2 aku baek nie? (won yg jahat) ele..dye pon ari2 lambat g kelas,dh name gangster...haha

Mcm ni la kehidupan aku hari2, tdo awal ke, lambat ke, sahur ke, x sahur ke, basuh kaki sblum tdo ke, x bsuh lgsg ke.. ttp dtg lewat..haish.. kebanyakan kelas aku hari2 mule awal pg n abes lewat ptg..dh mcm keje la pulak..maklumlah nk melatih supaye menjadi ketua keluarge yg berdedikasi 1 ari nnt..insyallah..

Kebanyakan rutin harian aku sume sorang2..g kelas sorang2, stdy swg2, mandi swg2 (mandi??) segalenye swg2 la.. tp aku x pnh merungut..sb aku xpnh sunyi..dye sentiase ad dlm aty aku..'dia' adalah anugerah yg Tuhan berikan pd aku. aku akn jage dye sebaek mungkin..

pelajaran..ntah la..aku rase makin ari aku ni makin sengal la..aduh!! sakit kepale pikir bende nie.. statics la,calculus la..bende nie bukan pkai kat syurga pon, ap ntah lg kat nerake n rumah2 urut yg laen (xde kaitan).. Tp aku dh mule sedar..aku kne stdy hard lg...dtg nye die dlm hidup aku memberikan lg aku semangat tok tros blaja...di samping nasihat mak aku yg sentiase "constant" tok aku.."won,solat jgn lupe..mak harapkan ko je" 2 la ayat dye yg xpnh berubah dr dlu...aku dh pasang azam...jgn malas won, kalo ko malas, mcmane ko nk bg dye makan mewah2 nnt??

Harapan aku..dgn mulenye kehidupan aku yg baru nie..aku dpt capai ap yg aku impikan:


  1. Dapat anugerah dekan sem ni
  2. Berjaye dlm kehidupan
  3. hidup mewah 1 hari nnt
  4. bwk mak aku g haji
  5. tgung hidup mak n adek aku
  6. bahgiekan family aku
  7. bahgiekan "dye" bile dh berkeluarga nnt
  8. "married" with Nor Fateha Bt Adnan *
  9. Rase masakan dye (hahaha)
      * Main point!!! Take note!!








Make Love Letters at GlitterGeek.com



Walaupun aku skunk masih diploma n dye dah degree,aku harap bnde ni xjd penghalang utama dalam hubungan kami berdue...


*p/s : syg,selalu egtkan b swoh belajar k? at least 2jam shari..bia skit yg penting istiqomah, tlg  k? luv u.. salam sayang.


sayang awak sgt2


Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama fateha
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama fateha
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama fateha
Hingga aku rasa indah






*Leave a few comment please,thank you.



4 comments:

  1. bereh! stiap mse nnt syg egtkan..hehe, won~ blaja betul2, jgn tgl solat! ingat 2! :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha..orait r 2..moge bhgie kwn2 ku..~~

    ReplyDelete
  3. quote;"kau yang bernama fateha"

    hak3...xtahan...(xdeke emoticon yang ketawe bergolek2 tuh?)

    okay,smuge bahgie,,ak arap ko xkecewakan bff akuh,kalo brani cubalah...

    ReplyDelete
  4. kahkah.. lawak gile tp still romantik.. hukhuk! terbatuk batuk aku bace.. ko nk ske pateh bleh, tp kena bgi eclipse dulu supaya aku bleh approve ko la pakwe rumet aku huahuahuahu!!!!!

    ReplyDelete