Saturday, August 28, 2010

Kali ke-2

semalam...np semalam? bia la ngan semalam..  semalam, 27 ogos, aku bertemu dengan si dia tok kali ke-2 nye..kami bertemu di Queensbay Mall, npe kat situ? xtau...hahaha....smpai je kat situ aku trus cari dye.. cari punye cari..jumpe la dye...terkejut!!!!  npe? dye pakai bju ala2 gurly gitu...sweet sgt...syg kat dye..

aku buntu..xtau nk ajak dye jalan2 g mane...last2 kiteowg tgk wayang..cite GROWN UP.. kelakar tahap anjing cite 2...aku ketawa mcm nk nanges tgk cite 2.. pas 2 aku bwk dye jalan2 tanpa hala tuju...last2 kteowg decide tok bli bju same...kteowg pon ke butik body glove..cari punye cari..jumpe la sepasang baju kelabu...stylo la jgak...tbe2 si dye ni nampak pulak baju wrne itam....plus rama2 plak 2...dye pon ap lagi...wat muke comel dye 2 la menunjukan dye nk bju 2..hahaha, tp bju tok aku plak x kene..last2 kteowg pon bli jgak bju kelabu 2...

sample baju yg kteowg bli =)

aku ngan dye berbuka kat KAY EP SI (KFC) ..walaupun x romantik sgt tmpt 2..tp aku try jgak tok meromantik kan dri..hehehe...dye sweet sgt dmate aku..xprnh wat aku tension..mak aku pnh ckp "won,kalo nak cari pompuan,cari yg dsayangi..bukan menyayangi" aku yakin..dye lah orgnye...

lepas berbuke..aku trus balek sebab aku ngan membe aku ade urusan laen..walaupon kejap je dpt jmpe..tp aku seronok...aku hepy ngan dye...thanks syg...

No comments:

Post a Comment